Εφαρμογή για Δικηγορικά Γραφεία - Πρόγραμμα Οργάνωσης Δικηγόρων
Διαχείριση Υποθέσεων Δυνατότητα πρόσβαση από παντού Οικονομική παρακολούθηση Ημερολόγιο Δικάσιμων Δικάσιμοι
– Αποφάσεις Υποδείγματα Εγγράφων – Document Management Εσωτερική οργάνωση Επιπλέον Διαχείριση των υποθέσεων με πλήρη στοιχεία για τις ενέργειες και δαπάνες τους, το ιστορικό, τις δικάσιμους και αποφάσεις τους, τα έγγραφα τους κ.λ.π. Οργάνωση των ενεργειών των συνεργατών που απαιτούνται για κάθε υπόθεση, στην προσωπική τους ατζέντα. Έκδοση λογαριασμού (billing), σε πολλές εναλλακτικές ελληνόφωνες και ξενόγλωσσες μορφές μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα!
Οι λογαριασμοί μπορούν να εκδίδονται μαζικά η μεμονωμένα, για οποιοδήποτε χρονικό διάστημα. Χρέωση όλων των ενεργειών και δαπανών που πραγματοποιούνται καθημερινά, στον λογαριασμό της υπόθεσης που αυτές αφορούν. Πλήρης υποστήριξη χρονοχρέωσης. Αυτόματος υπολογισμός των χρεώσεων ενεργειών, βάσει της διάρκειας τους και του τιμοκαταλόγου του γραφείου, με πολλαπλά επίπεδα συνεργατών (Partner, Associate, Ασκούμενος κλπ). Δυνατότητα αυτόματης χρονομέτρησης των ενεργειών με timers. Ταχύτατη εκτύπωση οικονομικών reports για την αξιολόγηση της αποδοτικότητας και της κατανομής του χρόνου των συνεργατών. Ημερολόγιο δικασίμων και αρχείο αποφάσεων με αναλυτικά στοιχεία. Εμφάνιση δικάσιμων ξεχωριστά στην καθημερινή ατζέντα του υπεύθυνου δικηγόρου. Αυτόματος προγραμματισμός όλων των εργασιών που αφορούν μια δικάσιμη (προτάσεις, προθεσμίες, reminders, κ.α.), με μία κίνηση. Οργάνωση των υποδειγμάτων εγγράφων του γραφείου με δομή της αρεσκείας σας, για γρήγορη ανεύρεση. Αυτόματη παραγωγή νέων εγγράφων με βάση τα υποδείγματα. Πλήρης διαχείριση ψηφιακών εγγράφων (αρχεία Word, emails, Fax, εισερχόμενα κ.α.), και αυτόματη σύνδεση τους με την σχετιζόμενη υπόθεση ή πελάτη. Ταχύτατο ηλεκτρονικό messaging με δυνατότητες reply, forward, attach κ.α. Ατομικά reminders για την υπενθύμιση εργασιών σε συγκεκριμένη ημερομηνία και ώρα.
Ενιαία βάση δεδομένων με όλες τις επαφές του γραφείου με αναλυτικά στοιχεία. Προσωπική ατζέντα με τηλέφωνα, ραντεβού, ενέργειες και δικάσιμους, η οποία οργανώνει την καθημερινή εργασία του κάθε δικηγόρου με άμεση παραπομπή σε όλα τα στοιχεία πελατών και υποθέσεων. Time tracking υποθέσεων και συνεργατών Δυνατότητα εισαγωγής και εξαγωγής δεδομένων από και προς το Microsoft Outlook και κάθε συμβατή με αυτό συσκευή (palmtops, κινητά τηλέφωνα, Organizers κ.λ.π.).
Εξελιγμένο σύστημα ελέγχου πρόσβασης για τους χρήστες (Security Access control). Δυνατότητα αγγλικού interface για ξενόγλωσσους χρήστες. Εργαλεία για ταχύτατη γραμματειακή υποστήριξη (ετικέτες, εορτολόγιο κλπ).